BMW 650I Cabrio (AUTOMATA) KIFOGÁSTALAN MŰSZAKI ÉS ESZTÉTIKAI ÁLLAPOT-EGYEDI-ENGEDÉLYEZTETETT

6.800.000 Ft

Évjárat:

2006.05.18.

Okmányok jellege:

érvényes magyar okmányokkal

Műszaki vizsga érvényes:

2023.05.12.

Futott km:

124500 km

Kivitel:

Cabrio

Állapot:

kifogástalan állapot-balesetmentes

Üzemanyag:

benzin

Sebességváltó fajtája:

automata 6 fokozatú (tiptronic) sebességváltó

Hengerűrtartalom:

4799 cm3

Hajtás:

hátsó kerék

Teljesítmény:

270 kW

Szállítható szem. száma:

4

Ajtók száma:

2

Klíma fajtája:

automata klíma

Szín:

borostyán barna-metál

Saját tömeg:

1925

Össztömeg:

2250

Csomagtartó:

300

Nyári gumi méret:

elöl: 245/40/20; hátul: 275/35/20

Felszereltség:

Full extra

Egyéb információ:

VÉGIG VEZETETT SZERVIZTÖRTÉNETTEL, GARANTÁLT KM FUTÁSSAL, RENDSZERESEN KARBANTARTOTT

FRISSEN SZERVIZELT

BALESETMENTES, SÉRÜLÉSMENTES, KIFOGÁSTALAN MŰSZAKI ÉS ESZTÉTIKAI ÁLLAPOT

TÖBBSZÖRÖS AUTÓSZÉPSÉGVERSENY GYŐZTES

Leírás:

Eladó a hirdetésben szereplő, mind műszakilag-mind esztétikailag kifogástalan állapotban lévő 650-es Cabrio a létező leggazdagabb felszereltséggel, frissen szervizelve, abszolút egyedüli állapotban és megjelenéssel, a gyári legmagasabb extrákon felül további rengeteg extrával felszerelve, garantált km futással, aminek valódiságára visszavásárlási garanciát vállalok. Az autó rendszeresen karbantartott és szervizelt: motorolaj, olajszűrő, váltó olaj és szűrő, fékolaj, pollenszűrő, levegőszűrő frissen cseréve, klíma fertőtlenítés is megtörtént valamint az önindító felújítása is 2021.08.06-án megtörtént. Ezen felül a 6-os Cabrio mindegyikének a másik típushibája, hogy a hátsó ablakot vezérlő motorban a fogaskerék megszorul és emiatt a hátsó ablakot nem tudja vezérelni, aminek következtében a tető és az oldalsó ablakok sem működnek. Ez a motor 15 évig bírta, ami most gyári újra lett cserélve tehát ezzel sem lesz gond a következő 15 évben. Másik típusbetegségüket megelőzve 100.000 km-nél az összes vízcső és tágulási tartály gyári újra kicserélve (típushibájuk, hogy az elöregedett cső vagy a tartály eldurran) valamint ugyanekkor a gyújtógyertyák is cserélve lettek. Mindezek milliós nagyságrendű tételek. 2018-ban vadi új Bilstein B16-os állítható magasságú és keménységű futómű szett került alá, ami ellentétben a sok gagyi, olcsó tuning futóművel nem ráz, nem üt, a komfortosságból semmit nem veszített az autó az utat azonban sokkal jobban és biztosabban fekszi. 1. osztályú prémium kategóriás Goodyear defekttűrő gumik vannak alatta Breyton Race GTP kétszéles, 20 colos alufelniken milliós értékben. Ezen felül lyuggatott Zimmermann Sport féktárcsák vannak alatta elöl és hátul is természetesen Zimmermann fékbetétekkel együtt. Mindezen felül kapott egy első-oldalsó és hátsó toldatot, hátsó szárnyat, M-es hűtőrácsokat és alá lett téve a Supersprint sport dob, gyönyörű hangzással, szintén horribilis összegben. A teljes belső egyedi elképzelés alapján újra lett bőröztetve az ország legjobb szakemberével, valódi, 1. osztályú bőrből és a karosszéria pedig Teckwrap Amber Brown (Borostyánbarna) fóliával be lett vonva. Nagyon lényeges dolog, hogy minden alkatrész engedélyes és engedélyezett, a forgalmi engedélybe hivatalosan bejegyzett. Motorikusan teljesen gyári, a 367 gyári lóerő bőven elég, az önindító cserénél a teljes motor is át lett nézve, ritkaság számba menő állapotú, kifogástalan az autó, porszáraz motorral, teljes mértékben rozsdamentes karosszériával. Az autó soha nem volt törve, nem volt sérülve. Nem volt vele gyorsulva, nincs kitaposva a lelke. Az 1. tulajdonosa egy bank vezérigazgató volt, akinek a sokadig élményautója volt a garázsban, tőle került hozzánk 2017-ben, személyesen hoztuk be magunknak. Itthon hölgy tulajdonos által használt, szintén kizárólag élmény autó. Az autó költségmentes és kifogástalan állapota, felszereltsége, km futása és megjelenése minden tekintetben egyedüli, egyetlen ilyen állapotú 650-es Cabrio BMW-t nem lehet találni sem műszakilag sem esztétikailag, főleg nem az eladásra szánt társai között. Gyárilag is a létező összes extrával piacra adott típus (távolságtartó tempomat, head-up display, éjjellátó asszisztens, stb.). BMW-ben teljes mértékben leinformálható garantált km futású az autó, a km futás valódiságára garanciát is merek vállalni, mivel egészen addig BMW-nél vezetett szerviztörténete van, amíg 2017-ben hozzánk került. Azóta is minden alkatrész cseréről, szervizről a szervizkönyve vezetve van. Jelenleg egyedi rendszámos, ezért az új tulajdonosnál új rendszámot fog kapni. Kizárólag az egyediséget, egyedüliséget és a minőséget megbecsülni képes komoly érdeklődők jelentkezését várom! A látatlanba alkudozó kedves érdeklődőkkel ne raboljuk egymás idejét, nekik ott vannak a 3 millió Ft-os visszatekert km órás, szétrúgott, rommá törött társai amikre legalább mégegyszer annyit kell rákölteni amennyiért hirdetik. Saját autó, NEM MINDENÁRON eladó! Kizárólag azért került fel hirdetésbe, mert egy városi crossover-t szeretnénk helyette amivel lószállítót lehet vontatni de ez tavaszig nem sürgős! Ez az autó ilyen állapotban, ezzel a szívó V8 motorral (ami nem összehasonlítandó a világ 20 legrosszabb motorja között lévő újabbik, dupla turbós 408 lóerős motorral) évről-évre csak többet fog érni, kevesebbet biztosan nem. HD minőségű, nagyítható képek, amik az autó valós állapotát tükrözik. Érdemes megnézni, mert nincs több ilyen állapotú E64. CSERE-BESZÁMÍTÁS NEM LEHETSÉGES! Időpont egyeztetés szükséges! FIX ÁR, EGYETLEN FORINTTAL SEM ALKUKÉPES!